Sunday, June 6, 2010

aku dah dpt apa aku nak

penat gila semalam cari benda ini...yang kelakarnya semalam tujuan keluar nk beli die/reunion dengan budak kelas/keluar dengan member miat..so gila busy..so sorry arep,syamiera,ika,su bink xdapat lepak lama dengan korang...korang memang supportif...mula2 usya benda itu kat mid,ala kecik gila...takut aku nk pegang...sebenarnya benda itu guinea pig lah...last2 pergi sunway terus...sampai sunway ada event milo...dierang buat futsal...aku dengan kawan aku join..2 ON 2..per!memang cuak..ramai orang tengak...aku siap skor 2 biji lagi!!!!..well see the leg la...haha..tapi sayang sekali kalah 3-2...hahahahaha...habis peluh baju jalan aku..bapak xselesa..dengan seluar jean lagi...adoi....last2 baru pergi beli binatang itu...PIRU nama diberi....(5.6.2010)....8 bulan....moge panjang umur...amin~

15 comments:

  1. hahaha. akhirnya dpt juge guinea pig tuh. hadoih, sket pnye lme pilih. pnt kitorg tnggu.

    ReplyDelete
  2. ko tggu ke?lor..
    lame sbb nk tggu ko belikn la...

    ReplyDelete
  3. hahaha. ye arr doh. lme do.
    xde kje aku nk blikan ko guinea pig. bli sndrik ahhh.

    ReplyDelete
  4. ape la bli babi....
    x elok la...
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. xcm babi pn ak tgk...
    da la babi brok...siot gle..

    ReplyDelete
  6. piru oo piru, ak da aja da tuan ko acane na jge ko, tp dye cm ta btol je, ko jge diri ye piru, HAHAHA :D

    ReplyDelete
  7. besday die sme ngn ak la dol...hahahahaha

    ReplyDelete
  8. mmg dye pndai lahh, ak btw dye da tips tips acane na idop, da psn kt dye da HAHAHA

    ReplyDelete
  9. nyesal masok milo 2 0n 2 tuh...abis muntah balik kfc aku mkn..haha

    ReplyDelete
  10. cess~ ak pon da lme tringin nk sekor~ mau mau! ko bli bape..susa x nk jage??

    ReplyDelete
  11. ptot boh name bos....haha
    cmne ko bgtw 2 fana?
    ko la ngde2 nk msok...penat kot....
    wani...sekor 188...kt sunway...yg kcik pnye murah je...xsusah la

    ReplyDelete
  12. hah, 2 rhsie ak ngn dye lahh, ko neley tao hahaha ;p

    ReplyDelete
  13. gle ke pe...
    bkn bnd 2 phm pn...ngeeee

    ReplyDelete